Language Switcher

Top Panel
expensive watches replica watch.

Μαυρο ή λευκο ψωμι; Τρεις μυθοι και μια αληθεια

Οι μύθοι που κυκλοφορούν για το ψωμί:

1. Το λευκό ψωμί έχει περισσότερες θερμίδες από το ψωμί ολικής αλέσεως.
Λάθος! Το ψωμί ολικής αλέσεως έχει περίπου ίδια θερμιδική αξία με το λευκό. Η διαφορά του είναι ότι παρασκευάζεται από αναποφλοίωτο σιτάρι, με αποτέλεσμα να περιέχει περισσότερες φυτικές ίνες, οι οποίες έχουν μεγαλύτερο δείκτη κορεσμού.

2. Αν έχω διαβήτη τύπου 2, δεν μπορώ να καταναλώσω ψωμί.
Λάθος! Σε περιπτώσεις διαβήτη τύπου 2 πρέπει να λαμβάνεται συγκεκριμένη ποσότητα υδατάνθρακα ανά γεύμα. Με τη βοήθεια ενός ειδικού, μπορεί το ψωμί να ενσωματωθεί στο διαιτολόγιο ενός διαβητικού.
Πρέπει όμως να προτιμάται ψωμί ολικής αλέσεως, λόγω χαμηλού γλυκαιμικού του δείκτη, το οποίο δεν ανεβάζει πολύ τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

3. Το χωριάτικο ψωμί, ή αλλιώς το ψωμί που παρασκευάζεται με προζύμι, έχει μεγαλύτερη θερμιδική αξία από τα υπόλοιπα είδη.
Λάθος! Κάτι τέτοιο αποτελεί ακόμα έναν διατροφικό μύθο. Το χωριάτικο ψωμί, ή αλλιώς ψωμί με προζύμι, έχει ελαφρώς μικρότερη θερμιδική αξία από όλα τα υπόλοιπα είδη.

4. Το ψωμί, εκτός από υδατάνθρακες, περιέχει και πρωτεΐνη.
Σωστό! Για κάποιο λόγο είναι ευρέως γνωστό πως το ψωμί είναι ένα τρόφιμο που περιέχει αποκλειστικά και μόνο υδατάνθρακα, κάτι το οποίο δεν ισχύει, αφού 1 φέτα ψωμί 30 γραμμαρίων περιέχει 15 γραμμάρια υδατάνθρακα αλλά και 3 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Πηγή

Collection

Newsletter

Join us and receive newsletters from us ....

Find Us

Bakery: Mantzouraki Street 2, Filothei-Psychiko, telephone number: 210 6926286, fax number: 210 6994423

Find our Products

replika rolex swiss iwc replica replica breitling watches clone rolex top replica watch high quality replica watches rolex watches fakes fake audemars piguet best fake rolex best rolex replica diamond watches replica tag watch omega skeleton replica replica cartier watches paypal cheap imitation watches best replicas watches imitation rolex